så mycket bättre

Sitter med Sara i Blåsenhus. Snart kommer - förhoppningsvis - Ida också så vi kan börja med den spännande läromedelsanalysen av matematikböcker för årskurs ett. hrmm.. okej, det där var en lögn. Den är allt annat än spännande och hade det inte varit för en viss *piiip* lärare så hade den redan varit godkänd. Jaja, bitterhet leder ingenvart. eller?

Idag är även planen att jag ska skriva klart min didaktiska analys. Saknar kanske 200ord ungefär.. Så det borde gå relativt fort, bara jag sätter igång. Det är väl mest själva igångsättandet som tar tid. Senare idag ska jag hinna med lite julshopping (eftersom jag inte handlat någonting alls inför jul och dessutom saknar jag klänning att ha i helgen...). Köpa zoophorbas och ny värmelampa till Latex ligger också högt på listan. Ska hem till gården och tvätta, packa om inför helgen och ta hand om mina ponniesar ikväll.

Men tillbaka till nutid: Sitter alltså här i 14-korridoren med söta Sara och instruerar henne i leken med powerpoint. Allsång och Marja-Läroplans-citat haglar tätt. Ibland är det härligt att vara student. :) Haha

Over And Out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0