simultankapacitet

Hemma på gården. Ensam.
Tvättar, lagar mat, öppnar och läser post samt tittar på CSI. Simultankapacitet! :)

Taggar allt jag har inför morgondagens resa till Norrköping, trots att jag inte har en aning om när det blir eller någonting. Konstaterar dock att det blir med tåg. haha men bara för att jag skriver det så blir det väl bil iaf. Anyway, ska bli sjukt roligt! Äventyr med Sara står alltså på schemat imorgon. Först ska vi fixa intyg till Sara på att hon studerar, julshoppa, handla kläder till helgen och tillsist bär det av. Spännande! :)

kanske ska försöka ordna nytt pass imorgon också? Mitt går ju ut i januari...

Ikväll blir det tacos till middag. Sedan ska jag ta ett långt varmt bad tror jag. Ta det lugnt en stund vore kanske bra? Imorgon känner jag på mig att det blir lite stressigt.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0