thats nice

Imorse vaknade jag av att Marcus ringde mig på telefon. Han var på väg mot Uppsala och ville vara med mig. Underbart tänkte jag, slängde på mig kläder och gjorde mig klar för att hämta honom på tågstationen. :)

Marcus handlade bröd, mozzarella, parmaskinka, pesto, tomater och avocado. Vilket blev vår lunch! :) Doffeln var också med, en smal men fin vovve! <3

Vi lekte hela dagen på gården, sedan åkte vi in till Uppsala med tåget. Uträttade lite ärenden, typ apoteksbesök, påladdning av busskort ect. Sedan åkte jag hem till pinglorna! ;) Vi har ätit korvstroganoff och färgat Saras hår. Annars blir det en lugn kväll, funderade på en sväng ner på stan för mer umgänge med Marcus + kanske Helén, men jag tror inte jag orkar. Smygande huvudvärk och irritation i vänster öga (hårfärgsångor?). Vi tittar på vem vill bli miljonär och pratar. Thats nice.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0