29 december 2011

Då var det torsdag, tänk hur fort veckorna flyger förbi. Ensam just nu. Påklädd, sminkad och klar att gå ut genom ytterdörren. Inväntar samtal från Helén som är på födelsedagsfirande nu. Sedan blir det buss ner på stan. Idag är det fönstershopping som gäller, mestadels iaf.

Without You - David Guetta

Igår körde jag och Sanna vändtia. Fyra omgångar. Hon vann alla utom en. Då blev det oavgjort. Annars vinner jag ju ALLTID på vändtia.. hrmm.. haha Sanna förlorar alltid (enligt egen utsaga) så igår var en bra dag för henne. haha Blev inget rosévin heller, ingen kände för det. :/

T ringde nyss och berättade att getterna rymt över till grannarna. hrmm..

Funderar kring det här fenomenet med nyårsfirande. Mina planer är helt abstrakta. Finns så många jag vill vara med och så många ställen, men jag är bara en. Frustrerande. Hatar att göra folk besvikna. Men Byström sa en klok sak för några veckor sedan (kan inte citera då jag inte transkriberade samtalet), vilket handlade om att det inte spelar någon roll om jag bara själv känner att jag mår bra av valen jag gör.

Man down - Rihanna

Tänkte att lunch vore en bra idé? Magen kurrar och jag har soppa från igår kvar i kylskåpet! ;)

Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0