veckostart

Idag är det måndag igen. Veckorna rullar på så snabbt att det känns som att man inte hinner andas emellan. Dagen idag har bestått av mestadels lek; utelek, bygglekar (sjörövarskeppsbygge), julsånger... Finns inget mysigare jobb än när det flyter på problemfritt i förskolan. :) Eller jo, det kanske det finns, men ingenting jag provat på. haha

Just nu dricker jag hemmagjord äppelsaft och spenderar tid på fb. Sara tar en powernap och sedan ska vi kanske sätta igång med middagen. Om vi kommer på vad vi ska laga vill säga... mitt förslag: potatis och purjolöksoppa!

Jo, sen ska erkännas att det hänt en högst oväntad grej också: Lolita har fått bebisar. Undrar just bara hur, eftersom hon inte träffat någon hane (vad vi vet?). Har inte hunnit inspektera kullen ännu heller - av naturliga skäl eftersom jag är i Uppsala och de är hemma. Men men, oavsett så verkar vi alltså ha fått tillökning i smyg.

Anyway.

Glad för att kaka funnit maka, både gällande Christian och Annica samt andra. Kärlek <3

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0