en nästan vanlig onsdag

Nu har jag kommit hem från ännu en dag i Uppsala. :)
Lektion + Lunch med mami + Föreläsning + Föreläsning = dagens ingredienser hittills.
Kvällens plan är att vitmåla en kista till sovrummet - bild kommer när den är färdig - laga middag tills T kommer hem och sedan ramla i säng. Jag har arbetslagsträff tidigt imorgon, vilket (förhoppningsvis) kommer resultera i en godtagbar lektionsplanering som ska examineras på måndag.
Ska sätta igång med att måla nu (målarkläder, hög musik och massa färg <3 ) så får vi se om det blir mer uppdatering senare. Känner mig nästan stolt över mina 3, snart 4 inlägg. Man måste ju börja någonstans!
Jo, sen är det just idag 5år och 1månad sedan jag och T blev tillsammans också. <3 Värt att notera. haha
Tror jag ska försöka skriva ner lite viktiga personer i mitt liv i nästa inlägg. Vi får väl se om det blir av?

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0