helgens sista inlägg...

Jahapp, då var även denna helg slut. Lite tråkigt att allt går så hysteriskt fort bara. Man vill ju kunna stanna upp och njuta av tiden också!

Idag var vi på dop för Åsa och Tim´s lilla Belle. Superfint! <3
Temat var rosa och allt från barnet till cupcakesen var rosaglittriga! Helt underbart!
Efter dopfikat fick vi med oss Emma och Anna hem, för rundvisning och lite prat, vilket var mycket trevligt. :)
Lite trist att inte Martin var där, men med tanke på var han (nog) befinner sig så tycker jag inte synd om honom (han reser runt i världen.. har inte pratat med honom på några dagar men han är nog på nått varmt ställe).

Jo, sen måste jag ju berätta att jag fått veta resultatet för förra terminen! och jag fick VG!! :)
Högsta möjliga alltså, på en b-kurs! haha
Jag är mycket stolt över mig själv. Helt värt faktiskt. Ibland måste man unna sig att vara just nöjd med sig själv.

Imorgon är det dock dags att påbörja ny delkurs. Dags att ta en dusch och gå och lägga sig så man är fräsch och utvilad imorgon.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0