hemma igen

Idag har vi, jag och T varit inne i Uppsala och shoppat loss. haha eller ja, vi har handlat en hel del. Precis kommit innanför dörren här hemma. Alltid lika skönt att komma hem till lugnet. haha än en gång kommer tanten i mitt inre fram. tss..
Vad handlade vi?

* jeans till mig

* dopgåvor till Belle

* glödlampor

* trälack

* pasta, krossade tomater och jättepack grovmalen svartpeppar

* planteringsjord

* badskumm, hårspray, hårinpackning.. etc.

en hel del med andra ord. Nödvändiga saker. :)
Just nu står T ute i kylan (hua, kallt är det så det räcker och blir över ute nu!) och grillar (!).
Idag igen, fast inte lika spektakulärt som igår. haha. Då hade vi ju finfrämmande som tidigare nämnt. 

Igår hade vi ju Sara här alldeles för oss själva! <3
Eftersom vi (jag och Sara) hade skrivit tenta passade vi på att ta oss ett eller två glas vitt och fira att det hela var över. Mycket trevligt, tack för det babe! Det gör vi lätt om!

Snart är det som skrivet dags för middag. Börjar bli dags att skära upp lite grönsaker. Resterande fixar T. <3

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0