Historien bakom min första blogg.

Eftersom dethär är min första blogg så vill jag vara grundlig (förstår er som skrattar därute, det är inte mer än rätt!). Jag vill därför berätta den bakomliggande historien till mitt nyfunna "intresse" (hmm.. det får vi väl se).
Igår (!) var jag nämligen på besök hemma hos min mami, papi, syster A, syster K och lilla Dolly eftersom mami fyllde år. Vi tjejer började prata bloggar och kontentan blev att syster K ville starta en blogg åt mig. Så det var så det blev och det här är resultatet! :)
Vi får väl se hur det här fortlöper och om det kommer produceras något läsvärt. Ni som orkar läsa kan väl ge lite feedback så jag orkar hålla bloggen levande. Det vore ju önskvärt i vart fall.
Shit, jag låter ju som en tant. haha matchar förra inlägget då!

För att hålla intresset vid liv så tar jag lite i taget. Tänkte berätta om djuren närmaste dagarna framöver eftersom det faktiskt är de som är största delen av mitt liv. Eller åtminstonde den mest viktiga delen!
Imorgon blir det nog hästarnas tur. Mina små älsklingar! <3
Vi smygstartar med en bild jag tog på dem i helgen.



Mina små älsklingshallon <3


Kommentarer
Postat av: <3

Faaan Ida, du har ju blivit bloggtokig!! Me like :) pusss sköna böna

2011-02-10 @ 09:34:29
Postat av: Kungen

Fin bild på Nice Ida! (ok. lite bra på blenda också, men bara lite)

2011-02-18 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0