home

Hemma igen. Förlåt mig för mitt oregelbundna bloggande, jag har verkligen inte fått något system på detta ännu.

Igår var jag i Uppsala och hade seminarium, som förövrigt var ganska enformigt och innehöll alldeles för mycket powerpoints och förlite nyttig information. Jag lunchade sedan med kusin på Cupido = sallad, och sedan åkte vi hem till min mami o papi för att hänga med syster A, syster K o syster K´s David. :)

Idag har det varit jobb på förskolan igen! Härligt! Efter sådana här dagar undrar man varför folk klagar på personaltätheten, eller snarare personalbristen, i förskolan. Vi var 4vuxna på 9barn, sedan 2vuxna på 4barn och tillsist 2vuxna på 2barn. så det har verkligen varit en mysdag. Troligen berodde det låga barnantalet på att det är fredag och sportlov idag, men jag klagar inte eftersom jag är glad för att få jobba så mycket som möjligt.

Nu är jag iaf hemma. Skönt. Fredag, vila, kanske ett glas vin (?), bubbelbad, levande ljus och mys med bra film. <3

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0