Kort presentation

Jag är en 22årig tjej som för ett år sedan (februari 2010) köpte en gård på landet med min sambo Tobias.
Djur och växter/odling är mina stora passioner i livet. Vi har i dagsläget ca. 40st djur på gården. Hästar, kaniner, höns, katt, ödla.. osv. Jag går in på mer exakt längre fram.
Dessutom har vi trädgård, växthus och potatisland. Så ja, djur och växter/odling är klara favoriter.
I övrigt tycker jag om att måla, fotografera, pyssla, inreda och skriva. Det sammanfattar nog det mesta. :)

På dagarna studerar jag vid Uppsala Universitet, jag läser lärarprogrammet. Arbetar gör jag också när tid ges, som blandannat vikarie på en förskola.

Tanken med bloggen är främst att ha som minnesanteckning för min egen skull. Det händer så mycket i mitt liv att jag knappt hinner med allt själv. -tack o lov för almanackan-
Vi får se hur det går, om jag hinner blogga och så. Positiv inställning har jag iaf! ;)

Kramar

mina hästar och huset. :)

En liten bild på mina hästapållar och huset <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0