kyckling på en tisdag

Hemma! Efter en hel dags arbete på förskolan! :)
Tänkte börja med middagen snart, blir ensamt idag också eftersom T jobbar.
Dagens ingrediens att jobba med blir kyckling. Får se om jag lyckas få till något kulinariskt. ;)

Imorgon blir det också förskolejobb, får hoppas det blir lika mysigt som idag.
Fördelen är förutom att det ger erfarenhet, pengar och sysselsättning är att det gör att man somnar lätt och sover bra på natten. Inte för att jag brukar ha problem med det, jag kan nog sova mig igenom det mesta, men det är en skön känsla att veta att man faktiskt åstakommit något.

Får se om min trevliga granne kommer förbi här på kvällskvisten också. Vore trevligt! :)

Måste fortsätta berätta om djuren på gården här någon dag (kanske ikväll?)! Jag måste bara ta mig ork att koppla in den externa hårdisken så jag kan ladda upp lite bilder också. Jag menar; en bild säger ju mer än tusen ord. Tror nog att nästa steg är kaninerna!?

Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Sinna

Ja det blev en supersnabbis bara men jag tittar över på en kopp kaffe någon annan dag :-)Hoppas att sticklingarna tar sig nu och TACK för äggen de uppskattas verkligen

Kram grannen

2011-02-22 @ 20:15:49
URL: http://sinnasidan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0