lördagsförmiddag

Gårdagskvällen blev ovärd. Tanken var att vi skulle firat att jag fixade tentan, men det fallerade ju helt. Jag somnade tidigt. T kom hem runt midnatt, eller ja, jag vet ju inte eftersom jag sov, men det var vad han sa iaf. Skitsamma. Idag är det iaf fint väder och vi ska åka till Alunda och hämta hem Zoë. :)
Först ska vi hämta min transportbur hos Åsa och sedan ordna lunch och sen sen sen ska vi åka. Fixade iordning i sadelkammaren igår så hon -Zoë- kan bo där. Vi har inga pälsdjur inomhus alls, de enda djur som bor inne är; Latex och fiskarna! :)

Latex är en leopardgecko som jag fick när jag fyllde 18år (?) utav våran vän Martin. Det var han som hade fött upp den lilla filuren!



Akvariumet är ett 280liters Juwel, innehållande mest alger, växter och några svärdbärare just för tillfället. En dag när jag orkar ska jag styra upp det hela, men den dagen är inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0