magdans live

Hela resterande gårdagen -efter mitt blogginlägg- gick i rasande fart. Snabbfika hos Åsa - hämta transportburen - åka bil till Alunda - hämta Zoë - åka bil hem - installera Zoë i sadelkammaren - duscha sminka fixa fort fort - åka in till Uppsala - middag på en restaurang som heter "Meza". Faktiskt helt värt. :)
Det var jag, Tobias, mami, papi, syster A, syster K, syster K´s pojkvän D och syster K´s kompis L (jag vet att ni älskar när jag bokstavskodar, det blir så halvanonymt då. tss..). Nåväl, det var en jättetrevlig kväll; god mat, trevligt sällskap, gott vin osv. När så kvällen led mot sitt slut så kom en helt otippad show; magdans live! haha
Det ROLIGASTE på hela kvällen var att mami helt släppte loss och gick upp och dansade hon också. Galenskap! men roligt var det, helt hysteriskt roligt. :P
Sedan åkte vi hem till oss igen, jag och T. Tog in och nattade hästarna, godnatt-pussade på Zoë och stupade i säng. Dagen efter, dvs idag, skulle T nämligen åka iväg med min bil och byta sista ljuddämparen på avgasröret. Så det är vad han pysslar med nu, hemma hos sin pappa och mamma, och här sitter jag.
Nu ska jag gå och hänga tvätt, sedan ska jag ut och mysa med kattungen! <3 Helt underbart!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0