måndag

Min morgon/förmiddag blev inte som planerat, men det är ju inte direkt någonting ovanligt.
Hittade inte mina vantar så jag fick lite bråttom iväg hemifrån för att hinna med tåget. När jag kommer till station visar det sig att mitt tåg är inställt och tåget därefter skulle vara mer än 20minuter sent...
Tråkigt eftersom jag hade tänkt åka till min fd praktikplats och hälsa på! Får bli en annan dag!
Kilade upp till Åsa och barnvaktade Belle medan hon gick med Alvin till dagis! :) Det blev flera koppar te, det var ju inte ens värt att försöka komma iväg.
Efter elva blev det iaf ett tåg som gick i tid till Uppsala, det tog jag in till stan. Mötte upp mami och lunchade med henne. Sedan upp till Blåsenhus och träffa Ida <3
Sitter i ett grupprum och reder ut matematika begrepp just nu. Inom ett par minuter blir det dock arbetslagsträff och sedan redovisning. Full fart med andra ord.

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0