planeringsfreak

Då har det än en gång varit ensamkväll för mig, börjar nästan bli van vid det här laget. Jag ordnade middag, målade lite på projektet: kistan, och så tittade jag lite på Breakfast at Tiffany´s. <3
Kelade lite med vår vilda bebis Zoë också. men ja, hästarna får gå ute någon timme till, det mår de inte dåligt av.
Funderar på ett varmt lavendelbad, men kanske är det bättre att spara på sådant tills man har ro i kroppen. Jag måste åka tidigare till Uppsala imorgon eftersom mitt tåg är inställt. Så jag ska väl planera lite, prata med mami om lunch, kontrollera hur seminariet imorgon ska gå till och en massa annat kraffs. Jag råkar ju ha en fallenhet för att planera saker in i minsta detalj. Kanske lägger jag fram kläder till imorgon, gör iordning mackor till frukost och ordnar ihop en matlåda till Tobias också? Vi får väl se... Än är flera timmar kvar till läggdags. ;)

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0