städpaus

Det verkar som att det fanns mer att städa än vad jag hade räknat med. Eller så var det bara det faktum att jag fastnade vid helt fel saker(?). Påbörjade en genomgång av garderoberna i hallen men lessnade rätt snabbt. Sedan jordsatte jag några frön och pillade en stund med mina pelargoner (haha). Åt lite lunch, som jag slängde ihop i förbifarten. Kikade igenom STORA högen med alltmöjligtipappersform. Så det gick väl sådär.. :/
Har kört både en diskmaskin och en tvättmaskin, sorterat gamla skor, vattnat blommor, dammtorkat i köket osv..
Känns inte klart på långa vägar. men men jag har tid på mig. Har pratat med mami och vi får ta middag en annan dag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0