tentaplugg och glada nyheter

Nu var det flera dagar sedan jag skrev något här - skämmes på mig! :P
Jag har jobbat och pluggat. Det är tenta imorgon, matematik, inte direkt roligt men jag tror det kommer gå bra! :)
Basbyten, procenträkning, naturliga tal, rationella tal, liggande stolen och annat man helst velat glömma.
men men...
Sen har det även kommit ett MYCKET glatt besked - VG på B-arbetet!! ;D
Helt galet att jag förra veckan fick godkänt på samhällstentan och denna gång VG på b-arbetet! UNDERBART!!
Nu ska vi - jag och Ida - plugga lite mer! <3

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sinna

GRATTIS!! BRA jobbat och lycka till på tentan.

Sinna

2011-02-17 @ 17:55:10
URL: http://sinnasidan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0