våfflor till lunch

Jag är hemma, har precis avslutat lunchen med älskade Tobias. Våfflor med vaniljglass och hallonsylt. <3
Imorse vaknade jag av att T rusade in i sovrummet och kastade en bukett djuprosa rosor på mig. haha sötnöt!
Glad blev jag iaf och vaknade gjorde jag. Sedan dess har det varit full fart. Vi har handlat kabel för att kunna sätta upp min ljuskrona i köket. Efter det så var vi och köpte och hämtade upp kaninskrutten Turbo.
Nu är det dags för lunchfodring av alla djuren. Lite senare får vi besök av T´s mamma, pappa och bror.
Ikväll är det middag här hemma hos oss, Nicklas och Kristin kommer över - härligt!
Måste hinna städa lite här hemma och tvinga T att sätta upp ljuskronan, så dags att sätta fart.

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0