äntligen...

Idag har vi, jag o T, sovit länge, vattnat växthuset, fikat med T´s pappa Henkis, tittat på när samme man lagat våran diskmaskin (wohoo!), åkt och handlat diskmedel, rotfrukter och kaffe, tittat på 2 and ½ men och så alldeles nyligen satt upp hyllplan och krokar i sadelkammaren.

Att diskmaskinen blev lagad och hyllplanen uppsatta är klara favoriter. Nu slipper diskbänken belamras av disk som ingen orkar ta itur med. Äntligen! Och jag har en möjlighet att ställa upp och få översikt över stallapoteket. Nödvändigt!

Btw, Nice hade fått ett sår på karleden såg jag igår. hua! men idag såg det iaf bättre ut. Får hålla lite koll och göra rent ordentligt, annars skyddar hans mängder av hovskägg rätt bra...

Kollade kaninbebisarna igår också. Det såg ut som att samtliga 8st var pojkar. hrmm.. vet inte om jag tror på det riktigt. Ska kika igen om någon dag.

Nu ska jag njuta av att fortfarande ha semester ihop med T -fastän det regnar- det betyder en bra film och middag såsmåningom. :)

Over And Out.


Bild från igår på mig.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken man, laga diskmaskinen....!!!

Men att Ni köpt rotfrukter med all Er mark?

Pussar

Mamma

2011-07-18 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0