En ros till..

Imorse åkte Frida och Troya. Jag vaknade 6.30 och låg och pratade med Frida tills hon var tvungen att gå upp och packa. Då låg jag kvar och gosade med Troya. Snabb frukost och sedan var det dags för dem att fara.

Igårkväll var vi hos en granne härute och satt ute under ett träd, drack rosé och pratade till strax innan kl. 2. Frida tog en ridtur med Blenda förbi också, när hon inte hängde med oss alltså. :) Mys!

Idag har det varit full fart här ute på gården. Vi har fångat förrymda kaninungar (de får nu bo i Blendas box tills vi hittas rymningsvägen), T´s mamma var här och vi åkte och köpte foder, mina föräldrar kom förbi och jag påbörjade projektet att riva ut sallaten ur växthuset. Sedan åkte vi till Trädgår´n - Igen. Det blev ytterligare ett exemplar av favoritrosen jag köpte igår. Buskarna planterades alldeles nyss utav mig och T. Precis där grusgången börjar med en på vardera sida. Kärlek <3

Dessutom blev det tre stockrosor i rosa och vitt som planterades längst stallväggen. Det kommer bli skitsnyggt är jag övertygad om!

Nu är det snart dags för middag (hrmm... ganska ofta blir det ju att jag bloggar såhär alldeles innan maten...) och sedan är det bara att hoppa in i duschen. Ikväll blir det till att hjälpa till och skjutsa festsugna grannar. Imorgon hoppas jag de är pigga dock eftersom det troligen är dags för höbärgning! :)

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0