Flower in the Attic

Idag regnar det. T´s föräldrar har varit här och lämnat våran traktor. Igår pressade de sitt hö och T var med men jag låg i soffan och läste. På förmiddagen igår så strädade jag ur Blendas och kaninernas box. Grummesåpa, rotborste och halvtrasig högtryckstvätt. Rent blev det iaf, och T bröt upp fönstren som var halvt om halvt översatta med träskivor. Vilken ljusskillnad! Men sen är frågan om man får ha det så? Måste byta galler iaf. just nu är "gallret" blompinnar i trä. Inte okej.

Jo, jag läste ut boken igår också. Virginia Andrews (1979) Flowers in the Attic. eller Vindsträdgården som den heter på Svenska. Helt vriden sjuk bok men fängslande att läsa. Inte en händelselös minut. Nu väntar jag på fortsättningen, som jag visserligen läste 10-15ggr som 15åring. Blomblad för vinden... Längtar. men det dröjer...

Idag ska vi strunta i att det står ett halvstädat stall här hemma. Vi ska på äventyr! ;D Så nu är det bäst att jag drar på mig leggings och borstar håret så vi kan komma iväg.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0