kvällsfotografering

Igårkväll smög vi ut när dimman hade lagt sig. Jag och T fotograferade hästarna - och mig. Här kommer några av dessa bilder. haha resterande är nog lite för privata för att lägga ut.

Fotograf på följande bilder är alltså inte enbart jag själv (eftersom jag också står framför kameran) utan även Tobias. <3


Hästarna kom gående ur dimman



Jag måste ju häls på mina ponniesar. haha bjuder på bilden.
Blenda vill äta och Nice har fått syn på Joey. Vad gällande mig - inga kommentarer!



Jag och Blenda. finns en "bättre" bild men den spar jag på...



Nice och Joey hälsar på varandra.




Blenda spanar bort mot grannarnas hus bakom dimman.





Kommentarer
Postat av: Linda Thörn

Vad fin du är Ida! Hoppas du har en härlig sommar!

2011-07-31 @ 20:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0