många fina grejer...

Idag var vi inne i stan tidigt på morgonen. Plantagen hade kundklubbsöppet med rea på blandannat utekrukor. Så vi köpte två gråa och en jordgubbskruka. Superfina! Därefter åkte vi och hämtade ut medicin till mig och köpte en baddräkt i svart åt mig! också jättefin! ;)

Sedan åkte vi hemåt. Väl hemma väntade överraskning i brevlådan! Väggtexterna hade kommit! Skitsnygga! haha så vi satte upp en i hallen (de andra får vänta). Vi käkade lunch och så kom grannens yngsta barn över. Så nu sitter han och T och spelar playstation. Jag pallar inte ens titta. Jag är så trött idag också, fast jag nog tror det mest beror på att T väckte mig så tidigt.

Måste ut en sväng och titta till växthuset, men det blir nog mest lugnt resten av idag.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0