partydjur

Igårkväll efter middagen blev det partytajm igen. Jag och T peppade varandra och tog ut pärlan för en åktur till Uppsala. Favoriten Sara hade inflyttningsfest i sin nya lägenhet så dit åkte vi. Härligt att träffa henne och hennes syster yster igen! Partydjur det är vad de är! ;D Tack för en rolig kväll!

Vi åkte rättså tidigt. Kom i säng ungefär vid 2. Trodde det skulle bli nybyggarland och att jag skulle ansvarande för ponnyridning idag, men det blev visst inte så? fick iaf inget besked så nu sitter jag hemma istället. Ska försöka styra upp disken och få ordning  på mig själv. I eftermiddag ska vi nämligen till Uppsala igen för häng med syster A som idag har födelsedag! Grattis! <3

Så om man skulle ta och rycka upp sig. Styra upp lunch och kanske ta reda på var T är? (han åkte till sina föräldrar imorse för att hjälpa till med deras höskörd).

Jo, jag beställde ursnygga väggtexter igår också till blandannat sovrummet. Fotar och lägger upp såfort de kommit hem!

Kramar


Bild från nybyggarland i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0