passa på?

Jag sitter i köket och filurar, idag står ingenting på måste-listan. Utom möjligen att klippa gräsmattan, om det inte börjar regna vill säga. Annars blir det här nog mest en mellandag. Jag ska sila av lavendeloljan, baka någonting och frysa in, sopa ur stallet ännu en gång, vattna växthuset och lite annat såntdär. Men det finns inget tvång, det är bara bra om det blir gjort.

Söndag idag.

Det blir nog ingen resa fastän mitt pass fortfarande är giltigt. Tråkigt, för man borde passa på. Världen går ju sönder lite mer för varje dag. Ska kanske kika igen, jag skulle behöva solen. Att titta skadar inte. Mitt problem är att jag bygger upp förmycket förhoppningar. Jag går så att säga alltid in med allt jag har. Besvikelse är att räkna med, men det hör livet till. Allt annat är väl lyckoträffar.

Undrar förresten när mina väggtexter kommer.. fast det har bara gått dryga veckan än så än finns inget konstigt med att de inte dykt upp.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0