reseplanering

Jag sitter hemma hos mami o papi och planerar utlandsemester. Turkiet en vecka låter lockande när sommarSveriges himmel vägrar bli annat än vitgrå. Men jag klagar inte, inget är så underbart som svensk sommar. Lite blått vatten, vidsträckta stränder och fri bar är dock också tilltalande. T är på paintball med grabbarna. Jag måste prata med honom innan vi bokar. Om vi bokar. Nästa problem är bikini eller baddräkt. Pinsamt nog äger jag inte ens ett sådant plagg. Eller jo, men den är tre kupor förliten.. så det lär ju aldrig hända.

Fast nog tror jag inte riktigt på det här. Jag är påtok för hemmakär. Vem ska då plocka fästingar på katterna och pussa hästarna godnatt? visserligen finns ju T och han gör det nog mer än gärna, men ändå. Kontrollbehovet. Vi får väl se...

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0