shopping

Vi är nu hemkomna från Valbo köpcenter. Där handlade vi underkläder åt mig, nagellack (också åt mig), fotoramar och solglasögon. :)

Jag försökte precis skriva ut fotografierna vi ska ha i ramarna men då klagade skrivaren först på pappret och sedan på färgen. Skit! T gav mig en föreläsning om hur lågprioriterat färgpatroner till skrivare är i vårat liv. Jag blev sur och nu sitter jag här. Ovärt. Kanske ska dra på mig slit och släng-kläderna och gå ut och högtryckstvätta stallet istället. Mer värt än att sura över använda färgpatroner. Mycket mer värt.

Ikväll ska vi iaf äta kyckling och sedan blir det nyinköpt dvd-film. Så innan dess måste vi väl åstakomma något? Kanske iaf,

Återkommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0