sista dagen

Sista dagen för denna gång på förskolan. Semesterstängt en månad och jag avslutar mitt heltidsvikariat. Idag har vi mest gjort en massa bus och mys. Ätit jordgubbstårta och druckit saft. Jag fick lite avskedspresenter både från några barn och från mina kollegor och fastän jag vet att vi kommer ses i höst så känns det lite sorgligt. Många kramar har delats ut och allt har känts sådär surrealistiskt som det alltid gör sista dagen. Man undrar om man fått ut det mesta av den tid som har varit och gläds åt alla minnen.

Jag kom hem. T hade stora projekt på g ute på stallplan. Henkis kom med traktor och fullastat släp alldeles nyss. Jag tänkte gå ut och kika strax. Regnet kommer nog också vilken minut som helst för himmlen är gråsvart. Skönt med tanke på lufttrycket. Hoppas dock på fint väder så vi snart kan ta vår lilla höskörd. :)

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0