snart rent...

Då har man gnott med rotborste nästan hela eftermiddagen och kvällen. hua. En dusch är nödvändigt medan T fixar middagen. Jag är inte riktigt klar ännu, men nu orkar jag inte mer för idag. Jag faschineras över hur hästarnas gnuss kan sitta så hårt i väggarna? Men rent blir det ju iaf tids nog.

Imorgon måste jag nog mäta också.. fönsterna alltså för att kunna beställa galler - altenativt köpa för att svetsa galler typ. Sedan såg jag att vi nog måste ordna en ny spaltje åt rosen på punchverandan. Hrmm.. kanske vore lönt att åka till lokala byggvaruhandeln och köpa färdigsågade längder så kan man bara skruva ihop dem och sätta lite färg (vitt såklart!).

Många ideér och med lite tid och pengar så löser det sig nog..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0