städdag med en twist.

Jag insåg nyss att jag inte bloggat idag. Jag har städat grovköket och verandan, eller ja vi började redan igårkväll med att putsa fönsterna på verandan. Nu har den fräscha blommor, ljuslyktor, hela stolar och en nygammal gungstol. :)

Nyss var grann-Niklas upp. Ikväll blir det nytt äventyr på landet - vi ska åka på dans! haha

Men först middag. Köttbullar och makaroner. Egengjorda köttbullar slår nog det mesta, kryddade med salt, peppar, vitlök och persilja. Fina grejer!

Dessutom luktar mitt kök grumme-såpa. Bättre det än något annat!

Därefter lite förkrök och sedan bär det av ut i skogen. Galet egentligen men herregud, det är ju bara en sommar om året! Dessutom blir det lugnt imorgon, dvs mer städning. På kvällen har vi Karins familj över på middag. Så idag är det wild and crazy som gäller. haha eller iaf crazy. :P

Uppdaterar mer senare..
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0