the studio

Idag blev det mer fotografering. Dessa kort har dock vare sig jag eller T tagit. Igår ringde nämligen svärmor och behövde sällskap då hon blivit inbjuden till the studio i Uppsala. Jag ställde såklart upp, och efter massor med övertalning gick T med på att följa med! Kul!

Så idag har vi alltså varit på the studio, blivit stylade i håret, sminkade och fotade. Blev några bra bilder, tyvärr inga på mig och T tillsammans.. men här kommer två av bilderna som vi köpte med oss hem iaf;




Så vi fastnade på kort iaf. :)

När vi åkte hemåt så tog vi ett dopp i marmorbrottet strax bredvid T´s föräldrahem. Nakenbad. För inte hade vi några badkläder med oss! Busigt! Sedan la vi oss på stenarna och torkade i solen. Visst är det härligt med sommar! <3

Ikväll blir det till att grillning för himlen är nästan helt blå och solen skiner. Karré och egen färskpotatis. Det kan nästan inte bli godare. Möjligtvis vildsvinsfilé, men den ska sparas till min födelsedag 25augusti! ;)

Imorgon blir det Ålandskryssning med mina föräldrar.

Over And Out.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka bilder....

Ni båda och hästarna mmmmm.....gulligt

2011-07-27 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0