Tobias sista semesterdag.

Idag är det Tobias sista semesterdag. Fast det är inte så synd om honom för i oktober får han en vecka till ledigt för älgjakten. :) Men det känns lite tråkigt eftersom jag inte kommer vakna bredvid honom imorgon. Han jobbar morgonskift och ska upp 3.30...

Igår hade vi kvällsbesök av några grannar. Vi grillade och åt vildsvin, sedan spelade vi guitar hero och drack kaffe. En mycket trevlig kväll med andra ord.

Idag ska vi in till Uppsala. Vi ska kika på bikini till mig och hämta upp T´s föräldrars hund; Bonnie. <3 Så ikväll är vi hundvakt. Det blir bara lugnt annars. Jag har pysslat lite i växthuset nu på förmiddagen. Planterat en tobaksplanta och flyttat runt krukot med pelargoner. Hängt upp gurkrankor och noppat tjyvar från tomaterna. ;)

Nu blir det lunch.
Återkommer!



första rosen från mina nya rosenbuskar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0