Valpar och traktorrace

Först och främst vill jag klaga på våran J* internetuppkoppling. Jag måste skriva om vartenda inlägg ett par gånger innan det går att publicera eftersom det står att vi är anslutna medan det egentligen är frånkopplat vilket resulterar i "sidan kan inte hittas". Detta är nog största anledningen till att jag bloggar så sällan som jag gör. Lusten går liksom ur mig och det känns bara krystat att för femtioelfte gången skriva samma sak.

Igår åkte jag o T till hans föräldrar, det var därför det inte blev några fler blogginlägg. Därefter åkte vi och tittade på supersöta Norfolkterrier-valpar. Valppäls, babyhull, vassa tänder och så tultade de omkring! och så glömde jag kameran. Inte okej. Men men, söta var de iaf. Efter kelandet med bebisarna så åkte vi till Stavby traktorrace. Mest för att hitta på något, men även för att träffa bekanta. Tyvärr blev det kyligt ute och jag hade ingen jacka, så jag frös endel, men vi stannade inte hela kvällen.

Idag vet jag inte vad som väntar, ingenting inplanerat. Vi får väl se.. det lät som att T hade något på gång.

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0