baksmälla och flyttpackning

Nu har jag o T varit iväg och hjälpt Åsa o Tim med flytten. Packat lite grejer och sådär. Ett välbehövligt avbrott från plugget. Dock verkar det som att jag har lätt baksmälla idag (varför undrar alla?! inklusive jag) eller så är jag bara äckligt trött. I vilket fall så är det huvudvärk, seghet, illamående och trötthet i allmänhet som gäller. Inte världens roligaste som ni kanske förstår.

Försöker mig iaf på att plugga vidare och har skickat T till grannen för att få honom ur vägen.

Hoppas på bättre humör imorgon. Då är det TENTAMEN som gäller! Ska hänga lite med underbara Ida först och sedan skriver vi båda inne i Uppsala. Hoppas på det bästa. Det är ju trots allt det sista denna termin! :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0