fokus på tentaplugg

Då var det torsdag. Det blir i stort sett en dag enbart bestående av plugg inför morgondagens tenta. Inte jätteroligt eftersom det finns en miljon andra saker jag skulle vilja göra. men men, efter imorgon följer långhelg och "sommarlov" från skolan iaf. Jobb blir det ju en del så någon semester är inte inom räckhåll än på några veckor.

Kycklingarna sitter i sin kartong och piper. Sötnötar. De står i klunga under värmelampan och halvsover. Försöker hinna med att fota dem lite senare (under paus i pluggandet?) så jag kan få lite bilder på dem medan de är små och söta. :)

Igår blev det vegetarisk buffé (och obligatorisk champange) tillsammans med familj och vänner hos mami o papi. När vi åkte därifrån var det bara för att åka till T´s familj och fira lillebror Mart som också tagit studenten. Smörgåstårta och vin följde. Så när jag kom hem så stupade jag direkt i sömn.

Sov nästan 12timmar med förklaringen att jag var ordentligt trött..

Nu är det dock torsdag. Tentaplugg var det...

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0