Ooups

Hoppsan, nu var det 5dagar sedan jag bloggade. Jag tänker inte ursäkta mig för det har precis som jag beskrivit tidigare varit kaotiskt stressigt. Istället tänkte jag bjuda på lite bilder på kycklingarna för att kompensera! :)





Har tagit lite fler bilder men tänker nog hålla på dem lite...

Idag har jag jobbat på förskolan. Svettigt bokstavligt talat eftersom temperaturen är rätt många plus. 28grader har vi här i köket där jag sitter nu. :/ Ska inte klaga, jag vill ju gärna ha varmt och soligt, men lite regn som omväxling skadar inte. Dessutom var det personalmöte idag. Inga konstigheter.

När jag kom hem var T på älgbanan. Så nu har jag alltså äntligen tagit mig tid att sitta vid datorn en liten stund.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0