premiärdopp

Jag har precis lämnat av lillasyster A vid bussen. Håller tummarna för att hon fixar morgondagen! :P

Idag har bestått mestadels av jobb på förskolan. Det var mycket lek på gården men också en liten utflykt. Vilket blev uppskattat av barnen såklart!

När jag kom hem så åkte vi nästan med detsamma iväg för att bada! Phu, det var ju nära 30grader inomhus. Så bada blev det i ett gammalt marmorbrott. Årets första dopp ute faktiskt! :) Roligt och svalkande. Synd på att jag inte äger några badkläder (hur det nu är möjligt?) men improvisation i form av ett par av T´s gamla badbyxor + svart linne fick funka. Känner mig på mycket bättre humör nu iaf än innan när man var svettig och trött.

Det är väl så mycket det finns att skriva om idag i princip. Imorgon blir det mer jobb på förskolan samt eventuellt vildsvinsjakt (årsgris & galt). Vad som händer återstår att se...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0