smälter...

Idag är det strålande sol. Igår likaså. Ingenting att klaga över, dock är det mer än 30grader varmt i vårt kök så jag försöker mig på att skapa korsdrag. Det går sådär, det blåser inte jättemycket. Dessutom ska jag till att koka upp flädersaften innan avkylning och frysning. Sådär. :/ Spisen genererar ju också rättså mycket värme. Dessutom är jag ursämst på att få i mig tillräckligt med vätska. Det är alltså inte en speciellt lyckad kombination.

Idag har jag arbetat med barnen på förskolan. Vi var in till Uppsala och hade "gympa". Lyckat, men varmt. Inte okej med barn på skållhet buss utan kylsystem. Men det gick bra iaf...

Två dagar kvar till semestern... Det är inte ens nedräkning nu. Det är bara imorgon och en dag till.

Nu ska jag koka upp saften och sedan gå ut och vattna växthuset + mig själv. Därefter in och däcka på soffan. Knappt lönt att göra middag, i värmen blir man liksom ändå inte hungrig. T kommer inte hem förrän om ett par timmar heller...

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0