solsken

Idag har det varit jobb för hela slanten. Ute i solen med barnen, byggandes vägar i sandlådan, på utflykt till skolgården och ridandes på trähästar. Fint väder och sol i sinnet. :)

Efter jobbet åkte jag och röda pärlan på upptäcksfärd på slingriga grusvägar och hamnade såsmåningom hemma hos svärföräldrarna mina. Jag hejjade på T´s lillebror och tog med mig en påse puderrosa aklejor. Sedan åkte vi hemmåt, jag och lilla bilen.

Väl hemma drabbades jag av humörnedgång. Antagligen en omskrivning av trötthet till viss del.

Jag kikade nyss på resultatet på sista tentan.... GODKÄND! men med knappt någon marginal. Får allt se till att jobba på det till nästa termin. Då blir det ju dock mindre jobb, så stressen blir lättare och tiden kommer väl räcka till desto mer. Vill dessutom satsa på att börja rida regelbundet igen. Lekte lite med Blenda igår, men det är ju inte riktigt samma sak.

Fyra dagar arbete kvar innan semester.

Over and Out


Pion. Jag vill ha ljusrosa sådana, helst luktpioner, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0