sommarfest

Idag har jag jobbat på förskolan. Det var sommarfest med sång, dans och fika på filt. Massa föräldrar, syskon och släktingar också. Härligt! Barnen var superduktiga såklart! Underbart att få se deras nervösa leenden och sprickande glädje när applåderna kom. :D

I övrigt så är syster A här hos oss idag och imorgon. Hon har ridit lite på hästarna, klappat djur och varit söt mest hela tiden. Vi får se om det fortlöper på samma vis imorgon? Troligen. Rar tjej detdär!

Eftersom hon är här så blir det vegetarisk kosthållning. Jag tillagade grönsakssoppa till middag med morrötter, palsternacka, selleri och purjolök. Faktiskt gott!

Frida ringde också. Abstinens! Jag vill ha min Frida här NU!

Nu ska vi återgå till att slötitta på Harry Potter och äta isglass i värmen här hemma.
Chao


Ponniesarna på grönbete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0