fjortonde juni.

Idag blev det arbete på förskolan. Jag fick gå över till de mindre barnen en stund vilket mina öron uppskattade. Imorgon lutar det åt att jag får hoppa över dit igen. :)

Jag hann ju inte skriva så mycket om planeringsdagen igår heller, men den var nyttig. Vi hann städa, utvärdera och göra lite sånt där man måste göra men aldrig har tid för. Lyckat med andra ord. Efteråt var jag hundvakt en stund till svärföräldrarnas Norfolk terrier Bonny. Sötnöt personifierad! Dock blev det bara en snabbis, för sedan bar det av hem för att hinna vardagssysslorna.

Igårkväll blev det dock att jag beställde hem lite kläder. Vi får väl se om det motsvarar förväntningarna när de levererats?

Dessutom så har vi förrymda kaninungar i ladan nu. T försökte fånga dem, jag har försökt få tag i dem, men de tycks säga att de vill bestämma själva och leka kurragömma så gott som hela tiden. Attans busar! Slag i saken blir när T kommer hem, för det är inte lätt att fånga små kaniner i en stor lada. Som att finna en nål i höstack ungefär.

Imorgon väntas jobb igen, men när jag nu läst igenom vad jag skrivit är ju det rätt uppenbart. Efter jobbet blir det dock andra grejer. Middag med jobbet. Hoppas på en trevlig kväll och att så många som möjligt kan vara med!

Nu ska jag återgå till att låtsas göra ingenting och egentligen mest göra saker jag tycker om. Typ pilla med pelargonerna. :)

Over And Out.


zonalepelargoner med långt skaft får stå som små buketter i glasvas på vårat köksbord. rosa + vit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0