äntligen..!

Jag har haft en ofrivillig bloggpaus.
Internet hemma slutade ju för nära två veckor sedan existera, med följden att sociala uppdateringar från mig begränsades till mina utflykter till universitetet. Vilket fallerar när jag jobbar, för av logiska skäl så måste jag vara någon annanstans då. Nåväl, idag när jag kom hem så var problemet löst. Hur bra som helst alltså.
Äntligen kan jag känna att jag har koll på saker igen, typ som när schemat läggs om, när tåg/bussar är inställda och allt annat viktigt. Lite beroendeframkallande kan man nog kalla detta internetanvändande. men men, alla har väl sina laster.
Jag har iaf haft en helt underbar helg i stockholm, ska äta middag med underbara T och sedan återkommer jag med mer info om vad som skett under bloggtystnaden. ;)

Ni får hålla ut.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0