chillar med livet <3

Så var det söndag igen. T är ute och ger hästarna lunch och jag slänger ihop lunch till oss. :)
Har inte hänt så mycket sedan igår. Vi gick och la oss och jag somnade på sekunden. Vaknade när klockan ringde. Morgonfodring av hästarna. Sedan har det varit lugnt. Chillar med livet <3

Idag ska ingenting speciellt uträttas. Lite foder ska köras till stallet, lite pellets ska ner i källaren, mockningen måste ju också göras och jag ska klippa Tobias hår (som just i skrivandets stund ser helt anskrämligt ut). Så ja, ingenting speciellt vad vi vet ännu. ;)

Pelargontantvarning igen. Förlåt. Just the way I am.


Fotade mina frösådda igår - de som tagit sig ser riktigt bra ut!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0