efter två dagars bloggtystnad

Just nu sitter jag i blåsenhus tillsammans med Ida och filar på det sista inför inlämningen av den slutgiltiga lektionsplaneringen. Inte hysteriskt roligt, men det funkar. På seminariet i måndags tog läraren upp att språket i våra vetenskapliga texter måste förbättras. Vi är bägge eniga om att detta inte gäller oss. Kaxigt, men jag är helt övertygad, och Ida instämmer.

Senare ska vi på möte inför sommarens jobb. :)

Tyvärr har datorn hemma havererat med följd att sociala uppdateringar uteblivit för min del. Tråkigt, men thats the way it is. Ska väl i sammarbete med T försöka få ordning på den, men det kan dröja så förvänta er inga underverk.

Imorgon och på fredag blir jobb + ev. plugg. Beror på motivationsnivån hos mig. Vi får väl se. Kanske blir det övernattning i stan mellan torsdag-fredag också. Allting är relativt.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0