lördagsmys

Idag har varit en underbart bra dag.
Jag tycker det är alltför sällan man känner så, men idag har faktiskt varit en riktigt feel-good-dag! :)
Jag har bakat, lekt med Zoë, fotat, bäddat rent, planterat om lite, hittat på bus med T (kört liten radiostyrd bil, åkt på mission till familjen Lidenvik och möblerat om lite i sovrummet) och nu på kvällskvisten blev det älg till middag med ett tillhörande glas rödvin. <3
Ibland känns det som att text inte kan beskriva riktigt...

Så nu bilder!

Först på bakresultatet:



Sedan på mitt projekt: KISTAN (Visst blev den underbar?!)



och slutligen på Zoë:



Nu ska jag återgå till lördagsmyset. :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0