ingen brist på sysselsättning

Jag har jobbat hela dagen. Liten utflykt på förmiddagen till skogen. Mysigt i solen. :) Vi lekte ´Kims lek´ och gjorde någon slags aktivitetsrunda. Lagom helt enkelt. Resterande av dagen var tålamodsprövande. Jag är helt slut idag både fysiskt och psykiskt. Känns som att jag kanske har en förskylning på g igen. Inte direkt det bästa som situationen ser ut just nu. Ny mattedelkurs påbörjades i måndags, mycket att läsa in + jobbet. Jodå, det är iaf inte brist på saker att göra..

Får över Kristin och Nicklas på middag ikväll. Pyttipanna är tanken. Inget färdigköpt skit utan riktig potatis, grytbitar, lök samt korv. Och såklart egna ägg. 

Måste få tummen ur att teckna R2D2 åt barnen också. Jag har bara ingen ro i kroppen. T är ute och grejar med någonting i stallet. Hoppas han mockar också. :P
Själv ska jag ta tag i någonting nu. Vad sägs om reklamhögen här bredvid på köksstolen?

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0