Ekorrbiten

Nu håller jag på att göra mig klar för avfärd mot förskolan. Jag har inte sovit så mycket inatt heller tyvärr, och idag väntas ännu en varm dag.

Igår jobbade jag. Det var 23grader i skuggan och vattendunk ute var ett måste. Allt var mycket lugnare iaf än i måndags. Det som är värt att uppmärksamma är väl det att vi fick ett nytt vagnförråd samt att det uppenbart bor en ekorrfamilj på gården. Det var nämligen 3st ungar där. Inte var de blyga heller, man kan stå en decimeter ifrån ungefär. Jag gjorde ett försök att lyfta bort den, men det varade inte länge. Kan också säga att bära ekorrar är svårt för de är ordentligt slingriga och hala. Dessutom bet den mig (alltså den enda jag försökte flytta). Som tur var så hade jag Johans handskar på mig så den bet ju inte sönder. Får se om de är kvar idag...

Nu måste jag bege mig.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0