Förskolans dag

Idag har jag jobbat (ingenting ovanligt...) och det är som kanske(?) bekant förskolans dag idag! Vilket innebär utklädnad, valfritt för barnen och obligatorisk piratoutfit för oss pedagoger. haha

Dagen bjöd också på spänning i form av trolleriföreställning och brandbilsbesök. En av de snälla brandmännen gav alla barn och mig brandmanhjälm i röd plast. Härligt värre! :)

Dessutom blev det hamburgare till lunch och glasspinne därefter. Fint ska det vara! ;P

Efter maten och glassen åkte jag hem, hade haft en plan om grupparbete idag också, men det blev inget av med det. Så jag åkte hem. Chillade i solen på trappen, rensade ogräs, fotade kaninbebisarna + lite mer och fick årets första getingstick! I handflatan! :( Det gjorde inte jätteont, men det är väldigt opraktiskt. Dock sitter det i vänster handflata, så jag fixar det mesta ändå.

Nu ska jag fixa lite middag och sedan åka iväg och hämta Åsa.
Tjejmys med tea och fotografering! ;)

Kramar



Kommentarer
Postat av: Åsa

Myyyyyyyyyyyys!!!

2011-05-19 @ 23:22:56
URL: http://lillamammanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0