första bilderna på kaninbebisarna

Idag har jag arbetat från 7.45 till 16.15 på förskolan. Det har varit rätt lite barn, men de som varit där har som vanligt varit fredagsspeedade. På det stora hela har dock dagen flutit på incidentfritt och allt har varit som sig bör.

Igår var ju Åsa som bekant på besök. Vi åt rabarberpaj som T gjord (underbart god!) och sedan blev det fotografering. Jag fotade och hon samt mina djur stod modell. Passade på o fota kaninbebisarna lite snabbt också. Så här kommer två av dessa bilder:





Fler kommer så fort jag kommit igång igen efter den sedvanliga fredagskoman. Jag känner på mig att det blir både stängsling av hagar, fotografering och vin ikväll.

8st små dunbollar är det. 3st svarta och 4st vit-svarta som den på bilden ovan. Födda 5/5-11, blandras mellan belgisk jätte och tysk jätteschek. Finns intresse för någon/ra av dessa så hör av Er!

Från det ena till det andra så fick jag idag hem avmaskningsmedel till ponniesarna också! :) Tack snälla Per! Han fixar både träckprov och uthämtning/körning av maskmedel. Dessutom kommer faktura och tabeller till mejlen så allt är mycket smidigt och bra.

Nu blir det grillning och middag på verandan! Fint ska det vara på en fredag!

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0